之前上班我們有找首歌來測試網頁上的音樂盒語法
當時分手妝影片正夯


家裡對化妝沒興趣但覺得背景音樂真好聽
上網一查才發現連歌詞也寫得很溫馨動人


不如來雪兒一下~
以下是試聽影片歌詞英中翻譯~(自己隨意翻的翻不好莫怪@-@"a)



 ALL ABOUT YOUR HEART


  Mindy Gledhill, Kendra Lowe
  © Blue Morph Music 2010(BMI), Kendra Lowe(ASCAP) 


  I don’t mind your odd behavior
  It’s the very thing I love
  If you were an ice cream flavor
  You would be my favorite one

  My imagination sees you
  Like a painting by Van Gogh
  Starry nights and bright sunflowers 
  Follow you where you may go

  Oh, I’ve loved you from the start
  In every single way
  And more each passing day
  You are brighter than the stars
  Believe me when I say
  It’s not about your scars
  It’s all about your heart

  You’re a butterfly held captive
  Small and safe in your cocoon
  Go on you can take your time
  Time is said to heal all wounds

  Chorus

  Like a lock without a key
  Like a mystery without a clue
  There is no me if I cannot have you

  Chorus

  All about your heart

我不介意你古怪的行為
那正是我所愛的
如果你是一種冰淇淋的口味
你會是我最愛的那一種

我想像中的你
像一幅梵谷的畫
無論星夜的閃爍或向日葵的明朗 
都跟隨著你的腳步

噢,我打從一開始就愛你
用各種不同的方式
並隨著時間一天天的加深
你比繁星更加明亮耀眼
相信我所說的
並非因為你的傷
而是因為你的心

你是一隻被束縛的蝶
嬌小又安全的躲在你的繭
慢慢來,不用著急
時間會療癒所有的傷口



像是沒有鑰匙的鎖
像是沒有線索的謎題
如果不能擁有你,世界上也不會有我
  



全都是因為你的心

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 上方影片之版本歌詞唱到第二行最後的love為savor(欣賞)
 此篇之英文歌詞檔轉自Mindy Gledhill官網
 至於音樂檔~不要問我,去問估狗。

arrow
arrow

    #賴家裡{Claire} 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()